onsdag den 2. januar 2013

På vej til mig!

Som lovet skal i lige se de lækre vinterstøvler, som er på vej til mig! (-:

Jeg har overvejet at købe dem længe, men da jeg også havde udset mig de korte Hunter gummistøvler med striksok (som nok  er mere praktiske i mere "sjasket" vejr), kan i vel forestille jer mit dilemma. Jeg har i noget tid ledt efter de korte Hunter, både på nettet og i flere byer, men uden held. Da jeg så igår var inde på Zalandos hjemmeside, hvor det viste sig, at der kun var 3 stk. vinterstøvler tilbage, måtte jeg bare tage chancen (og så er der jo fri fragt, så man betaler jo ikke noget for at fortryde (-; )
- det viste sig så efter at støvlerne var bestilt, at de have fået de korte Hunter støvler igen... typisk, ikke?


Nå, men her er de så:
 
Mærket er le coq sportif

Vinterstøvler - brun


 

Ser de ikke bare lækre og varme ud?(-:
- Nu vil jeg smutte i byen, hyg jer!


Ingen kommentarer: