lørdag den 28. juli 2012

Billeder fra dagen igår..

Først vil jeg lige komme med et lidt sjovt, og egentlig også ret ulækkert billede (-;
Sådan her kommer en banan til at se ud, hvis man fryder den med skrald på - ikke skide lækker!



Igår var vejret rigtig dejligt! Lækker sol, varmt og ikke meget vind, lækkert, lækkert!
Startede dagen ud med en lækker smoothie sammen med ham den søde. I fryseren fandt jeg denne, ikke så lækre, banan, som jeg havde frosset ned for noget tid siden, i tanken om, at jeg kunne bruge den til en smoothie engang. Jeg havde dengang bare ikke tænkt på, at jeg nok skulle have skrællet bananen.... hva' fa'en, det gav et godt grin (-;

Da frugten til vores smoothie endnu var lidt for frossen til, at vi kunne blende det, valgte vi at smutte en tur i Fakta, hvor jeg havde set tilbud på rosiner - og jeg eeeeelsker rosiner!

Havde glemt min pung ude i Udbyhøj, da vi var ude at sejle igår, så penge til rosiner havde jeg ikke )-:
Her sidder Mikkel så i gang med at samle 20 kr. i småpenge sammen til mig, så jeg kunne købe mine rosiner (-;




Vejret var super skønt! Varmt, skyfrit, blå himmel!



Da vi kom tilbage fra Fakta stod den på SMOOTHIE!!
Smoothien består af jordbær, blåbær og banan (-:





Vi besluttede os for at Mikkel for alvor trængte til at blive klippet, hvilket førte til, at jeg lige skulle lege frisør for en dag. Resultatet er blevet helt fint, men ikke uden bøvl! Hvis jeg siger at han er bøvle og en brokrøv, har jeg ikke sagt for meget! (-;




Ingen kommentarer: