søndag den 22. juli 2012

Hjemme igen!

Der har ikke været noget bloggeri fra min side de sidste mange dage, hvilket skyldes, at jeg lige har været med min familie i Sydtyskland. Har haft en hyggelig ferie, men vejret har desværre ikke været til shorts og top )-:

Vi krydsede Tyskland/Danmarks grænse i morges kl. 5, efter 10 lange timer, med meget lidt plads, på et bagsæde med to søstre og næsten ingen søvn... Jeg valgte dog at forblive vågen, og pakke ud for de gamle (-;
Vi var desværre så uheldige, at grænsebutikkerne ikke havde åbent da vi nåede dertil, så godter og andre sjove ting blev det ikke til - har dog fået købt lidt lækre ting i Trier og Mains, som der kommer billeder af på bloggen senere (-:

Udover hygge, shopping og lækker mad, var vi i forlystelsparken Phantasialand - rigtig fedt!
- Her er lige lidt billeder af parken og de forlystelser vi prøvede:

Her ser i nogle billeder af parken. Den var simpelthen så flot og gennemført! Den var delt op i små "lande".




Denne her forlystelse prøvede kun min søster og jeg. Man blev spændt fast i et sæde, og så blev man ellers slynget rundt og rundt, imens flammer og vand bliver pustet ud alle vegne. Min søster og jeg mente, at det mindede lidt om en kebabovn, så vi kaldte den Kebabben (-;



Denne her forlystelse (tog) så meget fredelig ud, men det viste sig, at den var ret kraftig - den var i hvertfald ikke noget for min mindste søster på 9, som var stiv af skræk efter turen (-;


I denne forlystelse sidder man i en vogn, som drejer rundt og rundt, samtidig med at den kører op og ned af bakker - vildt sjovt, og fedt at man ikke kan forudse, hvad der sker.


Denne forlystelse "Black Mamba" var min personlige favorit. Den kørte vildt hustigt, gav kriller i maven og ruskede én rundt, men uden at den blev ubehagelig - kan stærkt anbefale den, hvis man kommer til parken! (-:


I kan læse meget mere om parken, se billeder og videoer på deres hjemmeside: http://www.phantasialand.de/de/home

Flere billeder kommer senere! Nyd dagen alle sammen! (-:

Ingen kommentarer: