torsdag den 26. juli 2012

Indkøb i Tyskland!

Så har jeg lidt billeder fra mine indkøb i Tyskland!

De første to billeder er af mine nye tights fra Nike. De er super lækre, og sidder godt og behageligt! Det er en del af deres Nike running kollektion, hvilket noget af mit andet sportstøj også er (-:


Her er kassen til mine nye lækre stiletter fra Bianco Footwear. Jeg elsker skoene! De sidder super godt, og elsker farven!
- Farven er lidt misvisende på billedere (både af tights'ene og skoene). Skoene er coralrøde (mere "orange" end på billedet), mens tights'ene er helt røde i siderne, og ikke "pink" som på billedet.




Jeg var nødt til at købe silikoneindlæg til skoene, da de endten vra på små eller for store /-:


Jeg kan rigtig godt lide lipgloss - ikke fordi jeg bruger det specielt meget, men elsker bare at have dem? (-;
Dem her er med duft og smag, hvilket selvfølgelig gør det hele meget bedre (-;


Shampoo og balsam kan man aldrig få nok af! Jeg elsker dem, som dufter rigtig godt, sødt og af frugt, og som plejer håret (-:


Neglelakker køber jeg altid i stakkevis! Elsker at have en masse forskellige farver! (-:


Her er min fine (store) kaffekop, som min mor gav mig. Synes den er rigtig fin, og kan bruges både til suppe, te og andre gode sager (-:


Sidst, men overhovedet ikke mindst, min lækre chokolade!
Elsker mørk chokolade! Mmh...




Beklager den ringe billedkvalitet, men mon ikke det går alligevel?(-:
Enjoy the weather!

Ingen kommentarer: