torsdag den 26. juli 2012

Sorry, sorry..

Jeg beklager meget den meget ringe blogning, og at jeg ikke engang har fået billederne, fra min tur til Tyskland, lagt ind /-:
Billederne er ikke blevet lagt ind på computeren og derfor heller ikke omdannet til en anden filtype, så jeg kan lægge dem ud på nettet, og da jeg ikke selv har været hjemme, har jeg derfor ikke haft tiden til det selv /-: Beklager meget..

I kan lige få lidt at kigge på alligevel!

Her er et billede af min storebror fra hans 20'års fødselsdagsfest i tirsdags. Han er i gang med de 20 shots. En rigtig hyggelig dag, med lækkert vejr, god mad og godt selskab (-:



Her er et billede af mig, som ligger udenfor i det dejlige vejr og slikker sol (-:
Vejret har været super dejligt her de sidste par dage, så vi var nogle stykker, som valgte at tage ud at sejle, for at komme lidt væk, i nærheden af vandet og med masser af sol!
Vi sejlede ud fra Udbyhøj strand, ud til en lille revling, hvor vi så lå og slikkede sol og plaskede lidt rundt - rigtig dejligt!
Senere tog ham den søde og jeg hjem til ham, hvor vi så lå og slikkede lidt sol, inden han skulle til fodbold. Jeg løb så hjem, og nu sidder jeg så her, efter nogle lækre makrelmadder (-;
Her senere smutter jeg igen op til ham den søde, og imorgen står den så på fødselsdag.


Hyg jer derude!

Ingen kommentarer: