tirsdag den 4. september 2012

10 ting du måske ikke vidste om mig

Jeg har skrevet i et af mine tidligere indlæg, at jeg er helt vild med gyserfilm, men hvor meget mere ved du egentlig om mig?(-;
Her kommer lige 10 ting, som du måske ikke vidste i forvejen.
 
1) Simpsons - Jeg er en stor fan af tv-serien The Simpsons! Synes det er en vildt sjov serie og underholdende, og selvom jeg har set afsnittene og filmen op til flere gange, kan jeg blive ved (-;
 
2) Buschauffør? Da jeg var lille, var jeg helt sikker på, at jeg skulle være buschauffør når jeg blev stor! Det at kunne køre rundt hele dagen lang måtte da være livet!... tænkte jeg dengang..
 
3) Mad og verden - Jeg elsker at smage mad fra forskellige steder i verden! Er meget glad for stærk mad, og især indisk mad tiltaler mine smagsløg (-;
 
4) Sundhed - Jeg går meget op i sundhed, at holde mig sund og at spise sund mad, derfor undgår jeg helst meget fede produkter og alt for meget sukker. Det er dog også svært for mig at tage på i vægt, da jeg også har en meget høj forbrænding..
 
5) Træning! Jeg er et rigtigt træningsmenneske! Jeg elsker at motionere og at yde - jeg nyder det virkelig! Det får mig til at slappe af, giver mig en tænkepause og giver meget mere energi! 
Jeg har gået til nogle forskellige sportsgrene, hvilket jeg finder spændende og udfordrende (-: 
Kroppen er også en vigtig ting for mig, og det at have en flot krop er noget, som også interesserer mig.
 
6) Kage.. mmh - Jeg er en rigtig kagegris! Jeg elsker kage! Kanelkage og forårslaglage er mine favoritter, de hitter altid! Det er dog ikke kun at spise kage, jeg nyder, synes også at det at lave desserter i det hele taget er rigtig sjovt, og man kan rigtig få lov til at være kreativ og prøve sig frem med forskellige ting og nye smagsindtryk - men sådan er det jo med al' mad (-:
 
7) Tidligt op og i gang! Jeg kan simpelthen ikke sove! Jeg skal helst tidligt op om morgenen og i gang, ellers føler jeg, at jeg spilder mine dage - og man kan jo altid sove, når man bliver gammel (-;
I skoledagene står jeg op ved 6-tiden, og så går jeg ellers og spiser min morgenmad, stille og roligt, pakker taske og gør mig klar, helt uden stres - det er altså det bedste (-:
 
8) Følsom.. Jeg er et meget følsomt, men også åbent menneske.
 
9) Krav - Jeg stiller høje krav til mig selv. Jeg forventer mange ting af mig selv, og at de er gjort ordentligt.
 
10) Som lille var jeg en rigtig drengepige. Legede med drengene, gik ikke rigtig op i mit udseende, elskede at mudre mig til, havde altid blå mærker over hele kroppen, og meget mere! (-:

Ingen kommentarer: