tirsdag den 25. september 2012

Hvad jeg bruger og anbefaler - mascara

Jeg fik lige købt to nye mascara i dag. Normalt går jeg ikke så tit med makeup, men når det endelig er, er det rart at den er brugbar og ikke tørret ud.

Jeg har gennem tidens løb prøvet mig frem med en masse forskellige mascara, og jeg har altså en favorit! Igennem de sidste par år har jeg brugt denne Telescopic Mascara fra L´ORÈAL PARIS, og det er og bliver min favorit! Den er så nem at bruge, giver lange, smukke øjenvipper og så giver den bare vipperne et smukkere look, end så mange andre mascara gør. Den ligger dog i den lidt dyrere ende, men er klart pengene værd! Normalt koster den omkring 130 kr. men jeg fandt den på tilbud i føtex i dag til 97 kr.



 
 
 
Jeg ved ikke lige hvad der er sket med det her billede, men det illustrerer godt hvad mascaraen kan (-:

Ingen kommentarer: