søndag den 16. september 2012

Sweetdeal.dk

Kender du til Sweetdeal.dk? Hvis ikke, så skal jeg lige fortælle hvad det går ud på (-:

Sweetdeal er en hjemmeside, hvor der ofte kommer nye tilbud i byer rundt omkring i Danmark. Man klikker på det bynavn, hvor man ønsker at se tilbud fra, og så kan man ellers læse mere om de forskellige tilbud. Det er tit tilbud som spaophold, blegning af tænder, gavekort til diverse steder mm.

Jeg faldt lige over det her tilbud, om at leje et lækkert nyrenoveret sommerhus i Skagen. Jeg synes det ser rigtig lækkert ud!



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej

Peter sagde ...

Ja, det er fantastisk med de nye supertilbud. Jeg køber ofte selv mange af dem.

Men Sweetdeal er kun én blandt mange sider, som har gode tilbud med ca. halv pris hver dag med. Så hvis du kun kigger her, går du glip af meget andet godt...

Derfor arbejder jeg nu med siden All2day.dk, hvor vi om natten læser de mange tilbud igennem og fortkorter dem, så man får et godt overblik over det hele ét sted - i vores nyhedsbrev.

Ind imellem tilføjer vi også nogle nyttige tips om de enkelte tilbud.

Så jeg kan kun anbefale dig og andre at tilmelde dig vores nyhedsbrev på All2day.dk
Du kan i øvrigt også vælge din by og dermed kun se de tilbud, som er relevante for det sted, hvor du bor.

:-) Peter, All2day.dk