onsdag den 12. december 2012

A sweet christmas present for my sister

Hvor er det dejligt at være ved at være ved kræfter igen, efter at have været syg de seneste par dage..
Jeg har ikke været i skole i dag, da jeg simpelthen havde det så dårligt igår aftes, at jeg nærmest ikke kunne andet end at sove. Jeg har heldigvis fået det meget bedre i løbet af i dag (-:


Nu er det jo snart ved at være d. 24 december, hvilket jo også betyder GAVER! (-;
Jeg er ved at være godt igennem julegaveindkøbene, dog mangler jeg stadig et par stykker.
Min midste søster har fødselsdag her d. 16 december, og til hendes fødselsdagsgave, har jeg købt nogle hjerteøreringe, som hun havde ønsket sig. Det var så også det eneste hun ønskede sig, så hvad gør man så, når man også mangler at købe en julegave?
- man tænker kreativt!

Jeg var et smut forbi Søstrene Grene, hvor man kunne købe nogle søde filtpunge, små filtkugler og nogle søde små læderstjerner.
Jeg tænkte at jeg ville sætte de små filtkugler på pungen, sammen med stjernerne. Stjernerne kom jeg dog fra igen. Således blev resultatet:










 
Sådan her kunne man evt. bruge stjernerne (-:
 

Ingen kommentarer: