lørdag den 8. december 2012

I want...

 
Synes disse bukser er vildt fede! De er fra Nelly Trend
 
 
Trøjen her er også fra Nelly Trend

 
Sættet er fra Nike.
Synes det er så fedt, og lige til en dag, hvor man vil være
lidt sporty eller bare lidt mere afslappet (med stil)!

 
Disse løbesko er også fra Nike (-;
(ja, jeg har lidt et godt øje for Nike...)

 
Sættet er fra Second Female og super lækkert (-:

 
Denne body er fra Vila


 
Jakken her er også fra Vila.
Super fed!

 
Til sidst har vi denne lækre og feminine kjole,
også fra Vila


2 kommentarer:

CS sagde ...

Hejsa - fed body fra Vila. Jeg kan ikke finde den på nettet - ved du hvor du har den fra og kan sende mig et link?
Tak, kh Christina

Nadia sagde ...

Hej Christina (-:
Puha, det er jeg ked af, men kan desværre ikke huske hvor jeg fandt dem henne )-:
- tror måske jeg så dem på Vilas hjemmeside eller måske på Trendsales?
Held og lykke og god dag til dig! (-: