tirsdag den 4. december 2012

Fy for fanden!!!

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige! Det er simpelthen så forfærdeligt, at jeg ingen ord har at sætte på det!
Hvordan kan nogle mennekser være så forfærdelige over for et stakkels lille dyr, som ingen chance har, for at gøre modstand? Jeg forstår mig simpelthen ikke på ungdommen nu om dage, hvis det er sådan noget her, som de unge synes er sjovt!

Jeg så denne film på Facebook, og måtte simpelthen poste den!
I videoen ser man, hvordan en flok drenge hælder sprit på en lille kattekilling, hvorefter de sætter ild til den. De lader den så brænde i flere minutter, hvor de så til sidst hælder vand ud over katten, og på denne måde stopper branden. Man ser så, da de filmer killingen tæt på, at den endnu bevæger sig en smule... Forfærdeligt siger jeg bare!
Jeg fik det simpelthen så dårligt af at se videoen!

Her er et link til videoen:

https://www.facebook.com/photo.php?v=440753012644929

Ingen kommentarer: