onsdag den 12. december 2012

Short Hunter Boots

Jeg er faldet lidt for den korte udgave af Hunter gummistøvlerne. Jeg synes, de er rigtig søde. Jeg har overvejet dem som vinterstøvler, hvor jeg dertil vil købe et par af de tilhørende Hunter sokker. Striksokkerne er rigtig fine!
Jeg var lidt i tvivl om, om jeg ville kunne holde varmen, da gummestøvler ikke er gode til at holde på varme i koldt vejr, men jeg har læst flere steder, fra folk, som selv har Hunter støvler, at man sagtens kan holde varmen, hvis bare man har sokken i (-:
- Problemet er bare, at de korte Hunter støvler næsten ikke er til at få fat på nogen steder... De bliver simpelthen revet fra hylderne. Jeg har dog fundet dem på Miinto.dk, men her skal man så huske på, at fragten bliver lagt oveni.

Jeg har endnu ikke fundet ud af, om jeg skulle have den matte eller den mere skinnende model.

 
Her er den matte model


Her den skinnende model
 

 


 
Faldt lige over disse på Trendsales. De er da lidt sjove (-;
 

Ingen kommentarer: