mandag den 25. juni 2012

Min bror bliver student!

Så fik jeg sagt farvel til en sød fyr. Igår tog jeg hjem til en af mine venner, da ham og hans ven skulle rejse til Tyrkiet om natten. Han ville helst have mig til at blive så længe som muligt, så kan kunne lige farvel til mig, lige når de skulle afsted, og derfor blev jeg og sov. Det endte med at blive en rigtig hyggelig aften og en sød afsked i nat.


I dag har jeg været til årsprøve i min DHO (dansk/historie opgave), hvor jeg derefter tog hjem til min søde halv farmor for at familie hygge.


Imorgen er det min storebrors store dag! Han skal op til sin sidste eksamen, og dermed have huen på! Jeg skal med op og give han huen på, og jeg håber virkelig, at han klarer den sidste eksamen godt! Gid det var mig der skulle have huen på, feste for vildt og bare have det fedt, men der går desværre 2 år endnu.. Jeg er rigtig glad på hans vejne, og er helt sikker på, at han glæder sig til at det er overstået! Da det er en handelsskole eksamen han bliver færdig med, skal han have en blå hue på. Tillykke til ham imorgen! (-:


Tror jeg vil snuppe mig en løbetur, nu hvor vejret holder (-:
Håber i hygger jer derude!

Ingen kommentarer: