tirsdag den 26. juni 2012

Storebror som student

Så blev min storebror student (-:
Jeg endte med at tage op til en veninde igår aftes, og i formiddags tog vi så begge to over til min brors skole, for at ønske ham tillykke. Han var en meget glad student da han kom ud af døren! Nede i kantinen sad resten af familien klar til at ønske ham tillykke, så det var hyggeligt.

Flag til studenten (-:

Selv egoisten er student (-;

Fine roser til studenten (-:

I skal da også lige se vores fine nye dyt (-:
Det er en Fiat 500, rigtig fed! Min mors kæreste eje lige nu, som hun er meget hys med, så det er kun blevet til nogle få ture til mig indtil videre (-;
- mon ikke brormand ville være glad for en chauffør i aften?(-;

Her er mine fine nye sko (-:

- og sådan her så mit værelse ud igår, da jeg skulle op til min veninde.. Vi skulle rigtigt i byen med en anden veninde, men jeg var simpelthen så træt, da jeg endelig kom derop, så det blev ikke til andet end hygge (-:
Ha' det godt derude!

Ingen kommentarer: