lørdag den 23. juni 2012

Nike Free+ 3


Har næsten lige købt disse lækre Nike Free+ 3 sko. Intersport havde VIP udsalg for nogle dage siden, og siden jeg virkelig trænger til nogle nye løbesko, tænkte jeg, at det var en oplagt mulighed for at købe nogen (-:
Jeg har haft kigget på disse sko i noget tid, men kunne ikke helt bestemme mig for, om jeg skulle have dem, da jeg ikke var helt sikker på farven. Det endte med at jeg købte dem, efter noget pres fra en ven (-; Jeg er simpelthen så dårlig til det der med at bestemme mig..
Skoen koster normalt 900 kr., men da jeg kunne få 50 % rabat, blev det kun 450 kr. (-: Super tilbud!
Desværre fandt jeg ikke nogen løbesko, og da disse sko kun kan tåle at man løber 2-3 km i dem, holder de desværre ikke, så de må bruges til hverdags brug (-:


Ha' det godt derude!

Ingen kommentarer: