fredag den 29. juni 2012

Som billig taxa (-;

Som tidligere sagt, er min storebror jo lige blevet student, hvilket medfølger en heeeeeeeeel masse fester! I dag stod den så på endnu en, og så heldig, som jeg nu engang er, fik jeg lov til at lege taxa for ham (-;
Synes det er skide hyggeligt at ligge og køre rundt (nu har jeg også kun haft kortet siden januar) og så samtidig at hjælpe min familie med at komme rundt (-:
- som jeg også tidligere har nævnt, er min mor MEGET øm over hendes lille nye Fiat, og hvis det stod til hende, skulle den bare stå at pynte! (-; Faktisk er det så slemt, at hun hellere vil have, at jeg kører i vores store sorte Saab til 500.000 med dejlig mange hestekrafter! Jeg klager jo selvfølgelig ikke, selvom jeg elsker vores lille nye Fiat (-;



Ha' en god aften!

Ingen kommentarer: