lørdag den 30. juni 2012

Min fars begravelse

Dagen i dag har været temmelig hård, meget følelsesmæssig og ikke mindst smuk! I dag skulle min kære afdøde far bisættes.
Til dem, som ikke ved det, så fik min familie og jeg at vide, for nogle uger siden, at min far var blevet fundet død. Det kom som et kæmpe chok, og hverken min bror eller jeg, eller resten af familien for den sags skyld, kunne rigtig forholde sig til det, da det kom så pludseligt. Min far døde i en alder af kun 47 år )-: 
Jeg har aldrig før været med til en begravelse, så det var noget helt nyt for mig, og jeg anede ikke hvad der skulle foregå! Der kom en hel masse mennesker, mange flere end vi havde regnet med, og mange af dem som kom, havde jeg aldrig set før. Da vi kommer indenfor, ligger der blomster alle vegne, kæmpe store, virkelig smukke buketter! Oppe ved min fars kiste lå de aller største buketter. De var simpelthen så smukke, og da jeg læste teksten på banneret, blev jeg simpekthen så rørt, og brød fuldstændig sammen. Jeg er en meget følsom person, og det hele var så overvældende, og med alle de følelser jeg havde indeni, kunne jeg slet ikke holde følelserne tilbage!
Efter bisættelsen tog vi hjem til os for at hygge, drikke lidt kaffe og spise lidt kage. Trods den meget sørgelige begivenhed, hat hele dagen været rigtig hyggelig, og man har virkelig kunnet mærke kærligheden i luften!
- B.t.w. så har vejret i dag også været helt fantastiskt!!

Jeg eeeeeelsker at handle, ved ikke hvorfor? Synes bare at det er så hyggeligt, og så sker der da lidt (-:
- så jeg tog ud at handle for mine forældre, for køleskabet var virkelig tomt! Utroligt nok, fik jeg lov til at køre i Fiatten i dag (-;




























Min bror skulle også til fest her til aften, så der fik jeg endnu engang en lille køretur (-:
Her til aften har jeg bare hygget mig med en løbetur, en film med familien og dejlige vindruer. Sov godt (-:

Ingen kommentarer: