torsdag den 30. august 2012

Dilemma!!!

 
Til dem som ikke lige kan se det, er dette en Canadia Goose jakke.
Jeg fandt den i dag i en sportsbutik i Århus, hvor den var sat ned til 3800 kr.!
- til dem som ikke lige ved det, så koster de normalt 5500 kr.!
 
Jeg har længe syntes, at disse jakker var vildt fede, og til sådan en frossenpind som mig, er de perfekte om vinteren!
Jeg havde egentlig tænkt, at jeg ville have den i rød (synes de mørke farver bliver for kedelige, og synes at rød er en rigtig flot farve!), men da jeg så denne lækre råhvide jakke, kom jeg i tvivl!
Den hvide er vildt flot på mig og sidder dejlig og behageligt... men.... farven...
Jeg ville blive rigtig ked af, kun at kunne gå med den til særlige lejligheder, da jeg ville være bange for, at den skulle blive møg beskidt.
 
Jeg kunne simpelthen ikke bestemme mig! Ville egentlig helst have den råhvide, selvom den røde er rigtig flot, men ekspedienterne i butikken sagde også, at den hurtigt blev beskidt, og selvom det var et fund til de penge, så ville jeg ikke bryde mig om den, hvis farven ikke blev ved med at være sådan.. )-:
 
ØV BØV! - nu er spørgsmålet så... skal man vælge den i sød, eller helt droppe det, og finde en anden jakke???

Ingen kommentarer: