mandag den 20. august 2012

Room designs















Her fik I lige nogle billeder af noget boligindretning, som jeg synes er rigtig lækker.

Jeg er vild med de lyse og sandfarvede farver, synes det er så lækket, og giver en hyggelig stemning til hjemmet. Udover det er jeg vild med den moderne stil, det ser lækkert og gennemført ud, dog kan det moderne godt blive lidt for mørkt og firkantet, men med nogle lækre kunstværker (hvilket jeg går meget op i), kan det moderne også komme til at se rigtig fedt ud!
Det skal også helst være anderledes - det er da lækrest at have noget, som de andre ikke har, men ville ønske de havde?(-;

Kan man noget ældre og måske lidt bondegårds look med i éns indretning, kan det også give hjemmet en rigtig hyggelig atmosfære!

Jeg er vild med den sans for indretning, de har i syden. Den har det der friske, lækre og sommerlige look, som jeg er HELT VILD MED!
 - stod det til mig, skulle jeg, ligesom nogle af billederne viser, have nogle kæmpe vinduer, som viste ud til enten en lækker have, en lækker pool, eller en lækker udsigt! Det er også en af de ting, som får et hjem til at virke lækkert og luksuriøst!

Enjoy the pictures guys (-:

Ingen kommentarer: