onsdag den 1. august 2012

I would like...

Er blevet lidt hooked på tanken om min egen lille hvalp. Vi har selv en hund herhjemme, Gustav, men vil gerne have min helt egen. En som kan holde mig ved selskab når jeg er ensom, en jeg kan putte med, forkæle og nusse om.
Jeg er lidt vild med de små Chihuahua hunde, synes simpelthen de er så kære! Kunne godt tænke mig en lille hvalp, hvis jeg kan finde en sund, rask, glad og livlig en, til en rimelig pris (-:
Det er lidt usmart med en hund, når jeg skal passe skolen ved siden af, men da er jeg så heldig at have en rigtig sød stedfarmor og farfar, som med glæde vil lege dagplege imens jeg er i skole (-:
Min stedfarmor og farfar (Tove og Erik) har selv lige måttet aflive deres egen hund på grund af sygdom, og er stadig meget berørte af det, da deres hund betød meget for dem. De har ikke lyst til at få en ny hund igen, da de er bange for at komme til at opleve dette tab igen.
Nu må vi se hvad det bliver til (-:

Her er lidt billeder af nogle søde Chihuahua hunde (-:








Alt for søde!
Sov rigtig godt derude!

Ingen kommentarer: