onsdag den 29. august 2012

Skal, skal ikke?

Er kommet i det dilemma, at jeg skal vælge imellem om jeg vil fortsætte med at have tysk på A-niveau og om jeg vil have kemi på A-niveau.
Jeg har længe overvejet om jeg ikke skulle vælge kemi på A-niveau i stedet for mit nuværende kemi på B-niveau, da det er en god til at have, når man skal videre på universitetet. Jeg tror jeg vælger det på A-niveau, men jeg kan stadigvæk ikke finde ud af, om jeg så skal flytte mit tysk på A-niveau ned på B-niveau i stedet for?
Jeg er glad for tysk og jeg føler selv at jeg er god til det, men der er ikke rigtig andre fra min klasse som har det på A-niveau, og den tysklærer vi har nu, som jeg er rigtig glad for, skal vi vidst ikke have i 3.G alligevel.. og mon det bliver for hårdt med 5 A-fag? /-:
- kan simpelthen ikke vælge!

 

Ingen kommentarer: