fredag den 3. august 2012

Gyserfilm!

Jeg ELSKER gyserfilm! Det har jeg alle dage gjort.. Elsker spændingen, kuldegysningerne, chokscenerne, det klamme og det man ikke tør se.
Synes de værste gyserfilm er dem, som spiller på det psykiske! De kan simpelthen være så uhyggelige - men det er jo bare fedt?(-;

Jeg er en mega pivskid til at se gyserfilm!
For det første tør jeg ikke at se dem alene - det kan min psyke slet ikke holde til (-;
For det andet skal jeg helst have dyner og puder hele vejen rundt om mig, så jeg har noget at gemme mig i, når der sker noget uhyggeligt, og så ser jeg helst tegnefilm lige efter en gyserfilm, for lige at falde ned igen (-;

Det lyder sikkert skørt at jeg er så vild med gyserfilm, når jeg er så bange for at se dem, men synes bare, at det er de mest spændende film at se - især hvis de er gode! I gyserfilm sker der næsten hele tiden noget nyt, og man sidder virkelig og krummer tær, når de uhyggelige lyde kommer, og man bare ved, at der snart sker noget uhyggeligt. Det giver virklig et adrenalinsus at se gyserfilm (-;

Min søde veninde Kia og jeg har en lille ting med, at se de nye gyserfilm, som kommer i biffen sammen. Tror det startede ved den første Paranormal film?
Snart kommer Paranormal activity 4 i biffen, og den har vi planer om at tage ind og se - skal nok blive godt (-;
Kan desværre ikke vise jer traileren, da den ikke er kommet endnu /-:




Kia sendte mig et link til gyserfilmen "Sinister", som kommer i biffen til november.
Synes den ser ud til at være god, så den må vi ind og se (-;
I kan se traileren her.



Fandt også lige denne her inde på Kino's hjemmeside, den ser også ret klam ud, men desværre ingen trailer endnu /-:



Enjoy guys (-:


Ingen kommentarer: