torsdag den 8. november 2012

Det kan sku' ikke være rigtigt!

Jeg er rimelig oprørsk lige nu..

Det kan fandme ikke være rigtigt, at forældre ikke kan stole på, at pædagogerne i den SFO, hvor de afleverer deres lille pige, på kun 10 år, holder øje med med deres barn, sørger for at det ikke kommer til skade, og i det hele taget tager ansvar for barnet!

Jeg er forarget over, hvad jeg så på min lillesøsters ben i dag, virkelig forarget!

Min mor spørger mig i bilen i dag, om jeg har set min søsters ben, jeg svarer dertil nej, og får denne historie..
Min søster har været i parken med hendes klasse, og gynger på en gynge sammen med en veninde. Pludseligt kommer der et ryk i gyngen, pigerne falder og kommer til at sidde fast i gyngen. De råber på hjælp, men selvom at pædagogerne ser hen på pigerne, kommer de ikke for at hjælpe dem. Pigerne bliver ved med at råbe på hjælp, hvor de voksene til sidst kommer og hjælper.

Citat fra min søster: "... og så kom de endeligt"

Jeg synes det er helt forfærdeligt at få sådan noget af vide! Det kan simpelthen ikke passe...


Her er min søsters ben:
 
 

Ingen kommentarer: