tirsdag den 20. november 2012

My days and memories

Lige for tiden har jeg rigtig mange afleveringer for udover de resterende lektier, hvilket betyder, at der ikke bliver meget tid til så meget andet. Med det samme, at der bare kommer den mindste pause, skal jeg ud at løbe!

Jeg sidder lidt, og kommer så til at tænke på Regnskoven. Jeg arbejdede i Randers Regnskov  fra da jeg var 14 år til jeg blev 18. Den bedste arbejdsplads ever! Der er simpelthen så godt sammenhold, vilde, sjove og hyggelige fester, og så fik jeg nogle rigtig gode venner! Jeg tænker tit på, at jeg ville ønske, at jeg bare kunne være blevet, men desværre bliver man fyret fra Dyrekøkkenet (den afdeling jeg arbejdede på), når man bliver 18. Jeg skulle have været hurtigere til at spørge om et nyt job dernede, for nu har de ikke længere plads.... møg...
Heldigvis har jeg en masse gode minder derfra, og så må jeg ellers håbe på, at de en dag får plads til mig igen (-:

I Regnskoven gør vi meget ud af fastelavn
- vi klæder os ud for børnenes skyld
Det er mig på de 2 første billeder (-:


 
2 venner fra Regnskoven

 
Gruppebillede - jeg er Jerry (-;


2 søde venner fra Regnskoven
 
 
Regnskovsfest, jeg tror nok det er julefrokost (-:


En af mine søde veninder og jeg, på vej til sommerfest i Regnskoven for nogle år siden
 

Ingen kommentarer: