søndag den 11. november 2012

Julefrokost og lidt andet

Som sagt var jeg til julefrokost med min søde klasse igår - rigtig hyggeligt! Lidt billeder fra festen kan ses nedenfor (-:
Udover fest igår, stod jeg også i garderobe til en anden fest fredag aften/nat. Trods rigtig mange mennekser, var det en rigtig sjov og hyggelig aften.
- Var helt overrasket over, hvor godt jeg klarede julefrokosten, efter først at være kommet hjem tidligt lørdag morgen grundet rengøring til den anden fest.

Weekenden er gået alt for hurtigt! Jeg har ikke rigtig nået at lave skolearbejde, men det må gå, som det nu går. Der er heller ikke længe til Chris Brown koncert nu, WUUHUU, 3 dage!

 
Leger sød med søde Nis





 
Søde Isabella, som vi skulle fejre de 18 år med - og en fin Bueno lagkage (-:



Mine lidt forslåede lilla/blå knæ, efter en omgang limbo..


De fine Hello Kitty strømper jeg fik som en lille gave (-;

 
Til sidst 2 billeder fra min krokost i dag


Ingen kommentarer: