onsdag den 21. november 2012

Min aften

Årh, hvor jeg dog hygger her til aften! Jeg nyder virkelig, ikke at skulle tænke på afleveringer! Det er så dejligt, endeligt at kunne slappe af og bare gøre, hvad jeg har lyst til.
Jeg skal vidst bare se film her til aften, måske styrketræne lidt, men må hellere holde igen i dag, da jeg skal på sygehuset imorgen... Hader det.... Jeg er virkelig begyndt at føle, at jeg spilder min tid. Jeg gider ikke være afhængig af, at skulle planlægge efter det skide møde, hver eneste uge. Jeg gider ikke at skulle tænke over det hele tiden. Jeg gider ikke, at mine forældre skal bekymre sig om det. Jeg gider det bare ikke mere... Forhåbentlig er det snart ovre.

Håber i hygger jer lige så meget som mig her til aften, mys mys (-:

 
Jeg vil forresten undskylde for de "gamle" billeder for tiden, men føler ikke lige
for at tage billeder af mig selv for tiden... Håber i overlever
 

Ingen kommentarer: