torsdag den 18. oktober 2012

Bollywood night hos Nis

Igår var jeg hjemme hos en af mine veninder, hvor vi skulle til Bollywood night. 2 piger fra min klasse sørgede for lækker tamilsk mad og god stemning for en veninde og jeg.

Vi startede ud med en lækker mangojuice, hvorefter vi fik serveret noget meget mærkeligt.. Det lignede en form for dej med oksekød i, men så dufter man til det og tænker "øh hvad?", så smager man på det, og det var overhovedet ikke, som man havde forestillet sig det skulle smage. Det smagte sødt, på en måde af peanuts og var grynet i munden.. en meget speciel oplevelse.

Til hovedret skulle vi have Biriyani med chicken butter, indisk tzatziki og naanbrød, som er en form for Chicken Curry med ris blandet med lidt grøntsager, naanbrød og tzatziki. Det smagte RIGTIG godt, og brændte en smule på tungen, hvilket jeg rigtig godt kan lide (-;

Til dessert fik vi Chokoladefondant med is og frisk frugt, som også smagte rigtig godt!

Til underholdning skulle vi stille hinanden nogle spørgsmål.

Alt i alt en rigtig hyggelig aften i godt selskab med lækker mad (-:






Ingen kommentarer: