lørdag den 20. oktober 2012

Expensive shopping in Århus

Igår var jeg i Århus med godt selskab, og jeg brugte ALT for mange penge...
 
 
Skide lækker hættetrøje fra Gina Tricot, dejlig blød, og dejlig varm



 
- og så lige en sweat også - har godt nok næsten lige købt en der
ligner, men det glemte jeg i al forvirringen..

 
Min nye, dejlige Canada Goose, som jeg var i kæmpe dilemma
omkring, om jeg skulle købe den... typisk mig (-;
Det er måske svært at se på billedet, men den er ikke
hvid, mere mørk-hvid/svagt grå (-:


 
Nye lækre bukser fra Diesel, fundet ved et tilfælde i et prøverum (-;



 
Sidst, men ikke mindst, mine to lækre lædertasker fra Dixie. Der var halv pris, og da jeg
 ikke kunne bestemme mig for, om jeg skulle have den lille eller den store, så måtte
jeg jo købe begge..






 
 
Puha, det var ikke en billig shoppingtur, men glad, det er jeg (-:
 
Håber i alle har en dejlig ferie og ikke mindst en god aften (-:
 
 


Ingen kommentarer: