lørdag den 6. oktober 2012

Sun and summer.. I want to travel!

Jeg er i gang med noget rigtig dumt! Jeg sidder og kigger på afbudsrejser, og jeg bliver sååååååe fristet! Jeg så lige, at der inde på Star Tours afbudsrejser var en rejse, imorgen tidlig kl. 7, fra Billund lufthavn til Alanya i Tyrkiet til INGEN penge!!    Årh! )-:

Jeg synes ikke sommeren har været så god i år, og jeg vil rigtig gerne ned i varmen! Overvejer lidt en tur til Egypten.. Det er et fantastisk land, super dejligt og varmt, og så har simpelthen så mange minder der fra med min far og bror... )-:

Kig selv inde på Star Tours hjemmeside, men jeg advarer bare.. man bliver fristet!
http://www.startour.dk/Tilbud-og-rabatter/Tilbud-Her-og-nu/Afbudsrejser/Post.aspx



Hotel Grand Resort, som vi boede på i Hurghada
 



Sådan ser nogle gader ud, nede i Egypten (-:
 







Ingen kommentarer: