onsdag den 31. oktober 2012

"Taken 2" - bedømmelse #2


 

Igår var jeg med min søde veninde i biografen. Vi så "Taken 2" - kan klart anbefales!

Jeg havde egentlig ikke rigtig nogen forventninger til filmen, men må virkelig sige, at den var langt over det, jeg kunne have forventet! (-:



Om filmen - i korte træk:
Dem som har set den første film, "Taken", ved, at det er pigen, som bliver kidnappet, under hendes rejse efter et rockband. Hendes far finder så frem til kidnapperne, og redder din datter.

I denne film "Taken 2", er det moren og faren til pigen, som bliver kidnappet, hvor det her er op til pigen, at redde hendes forældre. En af de kidnappere, som bliver dræbt i den første film, er søn til en mafia, og det er denne mafia, som er meget hævntørstig over sin søns død.
Det virker som om, at tingene forløber, som planlagt, men pludseligt opstår der en masse nye problemer, som faren til pigen bliver nødt til at løse.
 
Bedømmelse:
Har man set den første af filmene, "Taken", og syntes, at den var god, vil man helt sikkert blive positivt overrasket over "Taken 2"!
Der er knalt på, fra start til slut, man krummer tær op til flere gange, og det fedeste af det hele er når, man får lyst til at råbe: "Lad nu være for fanden, hvor er du dum!" - og det fik man virkelig lyst til i slutningen!

Filmen er fuld at action og spænding, den er meget fængende, og jeg vil virkelig mene, at den er vært at tage ind og se! (-:




 

Ingen kommentarer: