torsdag den 18. oktober 2012

Tanker om gallakjoler. Inspiration #7

Ja, jeg ved godt at der er lang tid til endnu, men det er alligevel lidt hyggeligt, at sidde og kigge på gallakjoler. Jeg ved endnu ikke, hvad jeg leder efter, men jeg har fundet nogle billeder her, hvorpå der er nogle kjoler, som har nogle elementer, som jeg godt kan lide (-:
Jeg kan desværre ikke huske hvilken hjemmeside de er fra.


Denne her kjole har flere ting, jeg godt kan lide. Synes den orange farve er rigtig flot, især, hvis man har en god kulør! Jeg synes også, at toppen er rigtig flot, og at det er fint med glitteret som bliver ført om skulderen. Det eneste jeg ikke er så vild med, er det nederste af kjolen. Det er ikke ud som om, at det hænger sammen med resten af kjolen, det ligner bare noget tyl, som er blevet sat på..


 
Denne her kjole er også meget fin i toppen, men igen, er jeg ikke vild med bunden, og så tror jeg hellere, at jeg vil jeg have den i en anden farve.

 
Denne her kjole kan jeg godt lide, fordi der er glitter på, det er fint.


 
Denne her kjole synes jeg, er rigtig fin! Kunne sagtens finde på, at have den på, dog er den måske lidt for stor/voldsom ved brystet/skulderen. Jeg har ikke noget imod farven, den er sød, men ved ikke, om jeg hellere ville vælge en anden farve.

 
Noget som I måske kan se, går igen, er at kjolerne sidder tæt ved taljen. Det synes jeg er pænest, og det gør denne kjole også. På denne ser I igen også glitteret.

 
Jeg har lidt overvejet, om jeg skulle have en rød kjole. Det er en flot farve til en gallakjole, og passer godt til mig, da jegh er mørkhåret og brun i huden (-:


 
Denne kjole er også riiiigtig fin! Sidder rigtig flot ved tajlen, og igen, den røde farve (-:
Enkel og smuk

 
Denne kjole er jeg helt vild med! Jeg synes den er så smuk, kunne sagtens se mig selv i den! Det eneste jeg nok ville ændre, er farven. Jeg ved bare ikke, om den ville være lige så flot i en anden farve? /-:

 
 

2 kommentarer:

christineeilertsen sagde ...

Er der mulighed for at du kan huske hvad du har søgt på for at finde disse kjoler? eller hvilken hjemmeside de er fundet fra ?

christineeilertsen sagde ...

Er der mulighed for at du kan huske hvad du har søgt på for at finde disse kjoler? eller hvilken hjemmeside de er fundet fra ?