onsdag den 10. oktober 2012

My best friend till the end

Jeg vil dedikere dette indlæg til min elskede far <3 
Som I måske ved, så døde min far lige før sommerferien i år.
Min far havde en kæmpe betydning for mig, og har det stadigvæk den dag i dag. Jeg bliver ked af det, når jeg tænker på alle de minder vi har sammen, men også alle de ting, som vi aldrig nåede. Jeg føler ikke, at vi fik oplevet nok, og jeg føler ikke, jeg fik sagt ordentligt farvel, hvilket skyldes flere ting.

Da jeg var lille, var min far min aller bedste ven. Jeg kunne fortælle ham alt! Han var der altid for mig, og allerede inden jeg fortalte ham, at jeg var ked af det, vidste han det. Han kendte mig ud og ind, og han elskede mig præcist for den jeg er.

Lige for tiden tænker jeg meget på ham. Jeg bliver så trist, og tænker bare, at det var alt for tidligt at skulle bort.. Jeg har brug for ham i mit liv.

Jeg har overvejet at få lavet en tattoovering til minde om min far. Jeg tænker, at jeg vil have skrevet en tekst til minde om min far. Jeg tænker, at den skal sidde under brystet, men på siden (altså nærmest på taljen), men jeg ved endnu ikke, hvad der skal stå i teksten. Det er noget jeg skal have gennemtænkt, da jeg ikke vil fortryde.

Jeg undskylder for den lange roman, så her kommer lidt billeder (-:





 
 
Sov godt alle sammen! (-:
 
 

Ingen kommentarer: